همشهری آنلاین: نخستین یادواره سرداران و ۲۵۰ شهید نیروی انتظامی شمال سیستان وبلوچستان روز سه شنبه با حضور جانشین عقیدتی سیاسی ناجا و معاون فرمانده نیروی انتظامی در زابل برگزار شد.

یادواره

به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان در این آیین با اشاره به جانفشانی و پایمردی شهدای نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان گفت: جانفشانی، مظلومیت و قطعه قطعه شدن شهدای نیروی انتظامی در هشت سال دفاع مقدس و پس از آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

سردار حسین رحیمی افزود: بسیاری از شهدا سیستان وبلوچستان در اوج گمنامی جان خود را تقدیم کردند که نشان از لقمه حلال پدر و دامان پاک مادران این شهداست.

وی اظهارداشت: امروز ما با دشمنی می جنگیم که با آرامش و آسایش جامعه مخالف است به طوری که با ورود یک کیلوگرم موادمخدر یک زندگی را نابود و جوانی را سربار جامعه و مایه ننگ خانواده می کند.

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان تاکید کرد: در 2 سال اخیر با تلاش نیروهای جان برکف انتظامی افرادی به دام افتادند که در 30 سال گذشته در این استان جنایت می کردند و ده ها نفر از فرزندان این ملت را به شهادت رساندند.

وی تصریح کرد: این افراد به بهانه دین و قوم امنیت جامعه را به خطر می انداختند در حالی که از الفبای دینی اطلاعی نداشتند.

سردار رحیمی گفت: نیروی انتظامی بازوی مسلح نظام، سربازان بی ادعا و صدیق ولایت با تمام قوا در مقابل مخلان امنیت ایستاده و جان خود را تقدیم کیان ایران می کند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی از ابتدای جنگ تاکنون بیش از 13 هزار شهید برای آسایش مردم تقدیم کرده است اظهارداشت: امروز امنیت کشور به برکت خون شهدا برقرار و زمینه ساز قدرت برای مردان دیپلماسی در عرصه بین المللی شده است.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از انهدام 17 تروریست در 11 ماه گذشته خبرداد و گفت: در این مدت بیش از 110 تن مواد مخدر کشف شده است که در طول تاریخ بی سابقه است.

وی افزود: امروز نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا عمق شهرها و روستاها با برنامه ریزی، امکانات و توانمندی پلیسی و مرزبانی از حریم مردم، نظام، میهن و اسلام ناب با قوت و قدرت دفاع و حفاظت می کند.

امام جمعه زابل نیز در این آیین با تقدیر از برگزار کنندگان نخستین یادواره سرداران و 250 شهید نیروی انتظامی منطقه سیستان اظهارداشت: شهدا الگو و عزت و شرف ما هستند زیرا ما را در دنیا عزتمند معرفی کردند.

حجت الاسلام علی اکبر کیخا افزود: فلسفه یادواره شهدا ثبت رهروان ولایت در طومار شهداست به طوری که این یادواره ها باعث شناخت عظمت و قداست شهدا می شود.

نخستین یادواره سرداران و 250 شهید نیروی انتظامی شمال استان سیستان و بلوچستان روز سه شنبه با حضور جانشین عقیدتی سیاسی ناجا، معاون نیروی فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان، ائمه جمعه، فرمانداران، مسئولان، علما، روحانیون، معتمدان و اقشار مختلف جامعه منطقه سیستان در سرسرای پردیسان زابل برگزار شد.

کد خبر 362095

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha